08 November 2009 @ 04:29 pm
 
You know you're me when you somehow break the toilet, attempt to fix it, drop the necessary part INTO THE TANK, use a plastic bag as a glove, and then somehow temporarily fix the toilet.

Yeah the little flusher knob thing came off and I was like ER. And then I fixed it. And it works now.

Gonna ask my roommate to put in a work order for it later.

BUT YEAH.

In other news, time for me to get ready for work.
 
 
Current Mood: accomplished
 
 
( Post a new comment )
[identity profile] whatdied.livejournal.com on November 8th, 2009 09:54 pm (UTC)
damn you're like the macgyver of toilets
(Reply) (Thread) (Link)
[identity profile] leinyan.livejournal.com on November 10th, 2009 01:09 am (UTC)
peachy told me you had said this but hfdjks it is amazing.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[identity profile] whatdied.livejournal.com on November 10th, 2009 01:12 am (UTC)
HAHAHA I try
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[identity profile] peachymint.livejournal.com on November 10th, 2009 01:14 am (UTC)
LOL YOUR ICON
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[identity profile] whatdied.livejournal.com on November 10th, 2009 01:21 am (UTC)
I have way too many icons rofl

I AM RATHER PROUD OF THAT ONE
(Reply) (Parent) (Link)
[identity profile] leinyan.livejournal.com on November 10th, 2009 01:26 am (UTC)
what is your layout :|
(Reply) (Thread) (Link)
[identity profile] peachymint.livejournal.com on November 10th, 2009 01:27 am (UTC)
flexible squares
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[identity profile] leinyan.livejournal.com on November 10th, 2009 01:30 am (UTC)
LOL I meant wat no ohhh what layout style :|

also gonna watch your replay now~

mind if I lol heartily at you?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[identity profile] peachymint.livejournal.com on November 10th, 2009 01:31 am (UTC)
LOL THAT IS TO BE EXPECTED
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[identity profile] leinyan.livejournal.com on November 10th, 2009 01:35 am (UTC)
firstly LOL AT THAT ONE DEATH

secondly FOR THE LOVE OF GOD WOMAN GRAZE

I saw your score and was like ??? it's so low even compared to my crappiest runs

thirdly FHFJKDS THOSE SKULLS SHOOT AIMED BULLETS SO JUST STREAM THEM IT ISN'T HARD

/continues
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[identity profile] leinyan.livejournal.com on November 10th, 2009 01:40 am (UTC)
oh yeah fourthly DUDE time the non-spells out correctly and you can get enormous graze AND a leftover bullet bonus
(Reply) (Parent) (Link)
[identity profile] leinyan.livejournal.com on November 10th, 2009 01:45 am (UTC)
LOL HER SECOND NON-SPELL HOW DO YOU -- I DON'T EVEN
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[identity profile] leinyan.livejournal.com on November 10th, 2009 01:46 am (UTC)
TWICE WAT
(Reply) (Parent) (Link)
[identity profile] leinyan.livejournal.com on November 10th, 2009 01:52 am (UTC)
AND THE NEXT ONE OH MY GOD

it's one of the easiest parts in the game
(Reply) (Parent) (Link)
[identity profile] leinyan.livejournal.com on November 10th, 2009 01:47 am (UTC)
you went into the sun dhjdfksl THREE TIMES

how do you miss a sun when it is right in front of you

at least I have a legit excuse for messing up on that card!

dhjds this had better be my last edit :|

Edited 2009-11-10 01:51 am (UTC)
(Reply) (Parent) (Link)
[identity profile] leinyan.livejournal.com on November 10th, 2009 02:00 am (UTC)
I'm done spamming you~

I wondered when you were gonna game over, I was waiting for it when you were down to half a star. honestly, that was hilarious to watch. I know you can improve but fhfjkd graze man GRAZE can't stress it enough. her last non-spellcard is kind of a pain and I don't always beat it but on her easy ones where you can just let your graze counter rack up the points - don't shoot her health bar down super fast otherwise you miss out on a lot of scoring potential. plus when your graze meter maxes out you auto collect all items which is also great for scoring and and and fhfjkd always make you sure you get the star fragment otherwise you'll never make it through the game.

/tl;drs
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[identity profile] leinyan.livejournal.com on November 10th, 2009 02:01 am (UTC)
/not done actually

I want to see you do Hell's Artificial Sun!!!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[identity profile] peachymint.livejournal.com on November 10th, 2009 02:12 am (UTC)
AHAHAH LOOKS LIKE I'M IN FOR A NIGHT OF RAGEQUIT AND FRUSTRATION~
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[identity profile] leinyan.livejournal.com on November 10th, 2009 02:14 am (UTC)
well, here's some advice. concentrate on one part at a time. going through an entire stage at once (over and over) is just kind of wasting time and not really that helpful in the end. if you work on getting the timing and positioning right on stuff like non-cards and stage parts you're gonna save yourself a few extra lives which will come in mighty handy later on.
(Reply) (Parent) (Link)